Aktualności

15 lutego 2019

szkolenie zawodowe „Opiekun osoby starszej”

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniach od 25.02.2019 r. do 08.03.2019 r. realizowane będzie szkolenie zawodowe „Opiekun osoby starszej”.

Miejsce odbywania zajęć: Piła, ul. Witaszka 6.

Proszę o zapoznanie się z poniższym harmonogramem szkolenia

oraz Regulaminem szkoleń i Regulaminem zwrotu kosztów dojazdu.

harmonogram opiekun osoby starszej-1

Regulamin szkoleń-3

Regulamin zwrotu kosztów dojazdu-3

 

5 lutego 2019

szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z kursem komputerowym”

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniach od 12.02.2019 r. do 27.02.2019 r. realizowane będą szkolenia zawodowe „Pracownik biurowy z kursem komputerowym” dla dwóch grup.

Miejsce odbywania zajęć: Chodzież, ul. Staszica 12.

Proszę o zapoznanie się z poniższymi harmonogramami szkoleń

oraz Regulaminem szkoleń i Regulaminem zwrotu kosztów dojazdu.

Harmonogram szkolenia Pracownik biurowy z kursem komputerowym grupa 2

harmonogram szkolenia Pracownik biurowy z kursem komputerowym grupa 3

Regulamin szkoleń DDS

Regulamin zwrotu kosztów dojazdu DDS

20 grudnia 2018

Zestawienie towarów lub usług zakupionych w ramach projektu

Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy: SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE TOWARÓW LUB USŁUG, KTÓRYCH ZAKUP ZOSTAŁ DOKONANY ZE ŚRODKÓW NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU oraz OŚWIADCZENIE O DOKONANIU ZAKUPU TOWARÓW LUB USŁUG ZGODNIE Z BIZNESPLANEM.
Prosimy o rozliczanie środków unijnych zgodnie z Umową o udzielenie wsparcia finansowego oraz harmonogramem zamieszczonym w biznesplanie. Do poniższego zestawienia proszę dołączyć kopie faktur lub umów kupna- sprzedaży zakupionych towarów wraz z dowodami zapłaty.

SZCZEGÓŁOWE-ZESTAWIENIE-TOWARÓW-LUB-USŁUG – ART Klucz do zatrudnienia

OŚWIADCZENIE-O-DOKONANIU-ZAKUPU-TOWARÓW-LUB-USŁUG-ZGODNIE-Z-BIZNESPLANEM

10 grudnia 2018

10.12.2018 r.

Szanowni Państwo,

w załączeniu przedstawiamy listę rankingową osób ubiegających się o otrzymanie Jednorazowej Dotacji Inwestycyjnej w ramach projektu, po odwołaniach od pierwotnej decyzji KOW”

I załącznik z ocenami (w załączeniu).

Lista-info-KLUCZ-DO-ZATRUDNIENIA – po odwołaniach

3 grudnia 2018

Szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z kursem komputerowym”

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniach od 10.12.2018 r. do 04.01.2019 r. realizowane będzie szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z kursem komputerowym”.

Miejsce odbywania zajęć: Piła ul. Sikorskiego 33.

Prosimy o zapoznanie się z poniższym harmonogramem szkolenia, Regulaminem szkoleń oraz Regulaminem zwrotu kosztów dojazdu.

HARMONOGRAM szkolenia Pracownik biurowy z kursem komputerowym

Regulamin szkoleń-1

Regulamin zwrotu kosztów dojazdu-1

28 listopada 2018

Indywidualne spotkania z psychologiem

Szanowni Państwo,

informujemy, że w ramach projektu od dnia 03.12.2018 r. rozpoczynacie Państwo indywidualne spotkania z psychologiem. Miejsce spotkań: ul. Witaszka 6 Piła. O terminach spotkań zostaniecie Państwo poinformowani telefonicznie.

26 listopada 2018

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że prowadzimy nabór do projektu  „Droga do sukcesu!!!”. Rekrutacja jest nadal otwarta.

Zachęcamy do składania dokumentów rekrutacyjnych, które można pobrać w naszym Biurze Projektu bądź z naszej strony internetowej. Uczestnicy zakwalifikowani do I edycji projektu rozpoczęli już pierwsze indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. Niebawem rozpoczną się również spotkania z psychologiem.

 

23 listopada 2018

Wstępna lista rankingowa osób ubiegających się o otrzymanie Jednorazowej Dotacji Inwestycyjnej

Szanowni Państwo,

w załączeniu przedstawiamy wstępną listę rankingową osób ubiegających się o otrzymanie Jednorazowej Dotacji Inwestycyjnej w ramach projektu.

Lista + info KLUCZ DO ZATRUDNIENIA

16 listopada 2018

Dokumenty do rozliczenia zakupów w projekcie „WŁASNA INICJATYWA, WŁASNA FIRMA!

Szanowni Państwo,
w zakładce dokumenty, zamieszczamy : SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE TOWARÓW LUB USŁUG, KTÓRYCH ZAKUP ZOSTAŁ DOKONANY ZE ŚRODKÓW NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WŁASNA INICJATYWA, WŁASNA FIRMA!” oraz OŚWIADCZENIE O DOKONANIU ZAKUPU TOWARÓW LUB USŁUG ZGODNIE Z BIZNESPLANEM.
Prosimy o rozliczanie środków unijnych zgodnie z Umową o udzielenie wsparcia finansowego oraz harmonogramem zamieszczonym w biznesplanie. Do poniższego zestawienia proszę dołączyć kopie faktur lub umów kupna- sprzedaży zakupionych towarów.